Відділ маркетингу та комунікації

Про відділ

Вітаємо вас у світі творчості та змін! Відділ маркетингу та комунікації — це експертна команда, яка готова перетворити цікаву ідею в захопливу та корисну ініціативу. Ми віримо, що кожен проєкт — це можливість розповісти унікальну історію та створити ефективний вплив. Наш підхід базується на стратегічному плануванні, творчих кампаніях, цифровому впливі, ефективній комунікації, аналізі та оптимізації. Ми тут, щоб зробити бренд Університету видимим та знаним.

Мета роботи відділу

  • розробляє єдину внутрішню та зовнішню маркетингову стратегію Університету;
  • розробляє систему якісних критеріїв та кількісних показників маркетингової діяльності Університету, здійснює аналіз іміджевої та рекламно-інформаційної діяльності та пропонує заходи щодо підвищення її ефективності;
  • проводить маркетингові дослідження зовнішнього і внутрішнього ринку освітніх послуг;
  • проводить рекламні кампанії Університету, моніторинг їх результативності;
  • здійснює стратегічне планування та ефективне дотримання комунікаційних стратегій Університету;
  • сприяє покращенню внутрішньої комунікації між усіма підрозділами Університету через використання наявних та розробку нових шляхів внутрішньоуніверситетської комунікації;
  • забезпечує заходи щодо підтримки та формування корпоративної культури Університету;
  • проводить заходи з розширення присутності Університету в інформаційному просторі;
  • розробляє стратегію розвитку соціальних мереж та вебресурсів Університету;
  • веде офіційні сторінки у соціальних мережах та наповнює головний вебсайт Університету;
  • забезпечує моніторинг та аналіз усіх соціальних мереж та вебресурсів Університету;
  • проводить постійну консультаційну роботу із адміністраторами сторінок соціальних мереж та сайтів усіх підрозділів Університету;
  • розробляє основні вимоги та критерії до наповнення сайтів усіх підрозділів Університету, сторінок кафедр та сторінок викладачів;
  • розробляє правила використання офіційної символіки Університету, корпоративного стилю та контролює їх дотримання;
  • проводить консультування структурних підрозділів Університету щодо використання офіційної символіки та створення промоційних матеріалів;
  • координує підготовку інформаційних матеріалів про Університет, факультети, освітні програми, структурні підрозділи;
  • спільно з іншими підрозділами виготовляє промоційну друковану та сувенірну продукції, спрямовану на популяризацію Університету у суспільстві;
  • організовує загальноуніверситетські промоційні та профорієнтаційні заходи;
  • координує участь Університету у зовнішніх заходах, що впливають на позиції Університету на освітньому ринку.

Проєкти відділу

Команда відділу

Осередчук Ольга Анатоліївна
Керівник Центру маркетингу та розвитку
+38 (032) 239-41-10
2
Матвійчук Анастасія Юріївна
Начальник відділу маркетингу та комунікації
+38 (063) 874-15-21
5
Васьків Юлія Володимирівна
Фахівець
+38 (067) 130-55-87
5
Дацко Орест Мар'янович
Фахівець
+38 (032) 239-40-10
5
Брошко Христина Ігорівна
Лаборант
+38 (097) 529-71-75
5
Гаєвський Владислав Віталійович
Лаборант
+38 (032) 239-40-10
5
Гусар Вікторія Іванівна
Лаборант
+38 (096) 694-53-25
5
Кадіров Юрій Вікторович
Фахівець
+38 (032) 239-41-10
5
Максимів Віта Русланівна
лаборант
+38 (032) 239-40-10
5
Соболєва Єва Юріївна
Лаборант
+38 (099) 435-28-75
5
Федишин Дзвенислава Ярославівна
Лаборант
+38 (095) 413-88-73
5
Юдінцова Ксенія Сергіївна
Лаборант
+38 (032) 239-41-10
5
Львівський національний університет імені Івана Франка linklayers